top of page

Bibowy Regulamin

1. DEFINICJE  

1.1. Użyte w Umowie oraz w niniejszym regulaminie świadczenia Usług („Regulamin”) zwroty i wyrażenia pisane wielką literą będą miały  znaczenie nadane im poniżej:  

(a) „Kaucja” ma znaczenie określone w punkcie 10.1;  

(b) „Miejsce Wydarzenia” ma znaczenie określone w punkcie  2.11.1(b);  

(c) „Osoby Uczestniczące” oznacza osoby uczestniczące w Wydarzeniu Zleceniodawcy;  

(d) „Pakiet” oznacza jeden z czterech dostępnych pakietów Usług  Wykonawcy opisanych w punkcie 6;  

(e) „Rezerwacja” oznacza rezerwację terminu Wydarzenia; 

(f) „Siła Wyższa” ma znaczenie określone w punkcie 12.1; 

(g) „Sprzęt” ma znaczenie określone 2.11.1(c);  

(h) „Wynagrodzenie” oznacza wynagrodzenie należne Wykonawcy z  tytułu świadczenia Usług;  

(i) „Zadatek” oznacza zadatek w rozumieniu art. 394 Kodeksu  cywilnego, jest to kwota płatna po lub przy zawarciu Umowy, która  zaliczana jest w całości na poczet Wynagrodzenia; 

(j) „Wydarzanie” oznacza wydarzenie rozrywkowe organizowane przez Zleceniodawcę w czasie i miejscu oznaczonym w Umowie. 

2. ZAKRES USŁUG 

2.1. Zakres Usług świadczonych przez Wykonawcę na podstawie Umowy  może obejmować w szczególności:  

(a) Udostępnienie na czas Wydarzenia Sprzętu, w którego skład wchodzi: 

(i) dwie kolumny aktywne; 

(ii) dwa wysokiej jakości lasery animacyjne; 

(iii) wytwornica dymu; 

(iv) dwie lampy RBG; 

(v) dmuchawa; 

(vi) okablowanie; 

(vii) cztery złote słupki + dwie czerwony liny + czerwony dywan

(viii) dwa stoliki imprezowe z pokrowcem 

(ix) dwie listwy LED UV + pałeczki fluo (ilość w zależności od wybranego pakietu)

dalej łącznie jako („Sprzęt”); 

(b) dowóz Sprzętu na wskazane miejsce w uzgodnionym terminie („Miejsce Wydarzenia”), a także odbiór sprzętu po  zakończeniu Wydarzenia;  

(c) zapewnienie montażu Sprzętu przed rozpoczęciem  Wydarzenia oraz przeprowadzenie krótkiego szkolenia w  zakresie jego obsługi; 

(d) inne dodatkowe usługi w zależności od wybranego Pakietu. 

Celem uniknięcia wątpliwości, Strony potwierdzają, że wskazany w  punkcie 2.1 powyżej zakres Usług świadczonych przez Wykonawcę ma jedynie charakter przykładowy, a szczegółowy zakres Usług  zostanie każdorazowo uzgodniony między Wykonawcą a  Zleceniodawcą w Umowie. W każdym wypadku nieświadczenie  wszystkich z opisanych w punkcie 2.2. Usług, wynikające z ustaleń  Stron, nie będzie stanowiło nienależytego wykonania Umowy przez  Wykonawcę. 

2.3. Wykonawca uprawniony jest do świadczenia części Usług za  pośrednictwem swoich podwykonawców, na co Zleceniodawca  wyraża bezwarunkową zgodę. 

 

3. ZADATEK

3.1. Zleceniodawca zobowiązany jest do wpłacenia Zadatku w wysokości określonej w Umowie, w terminie 3 (trzech) dni od zawarcia Umowy na rachunek bankowych Wykonawcy prowadzony przez Mobilna Bibownia Dawid Leroch w Santander Bank o numerze 29 1090 2529 0000 0001 5412 7333. 

3.2. W przypadku niewpłacenia Zadatku w terminie wskazanym powyżej, Umowa ulega rozwiązaniu. 

3.3. W momencie wykonania Umowy Zadatek ulega zaliczeniu na poczet Wynagrodzenia.

3.4. W przypadku rozwiązania Umowy za porozumieniem Stron lub na skutek wystąpienia Siły Wyższej Zadatek ulega zwrotowi w terminie 5 dni roboczych od dnia rozwiązania lub odstąpienia od Umowy.

3.5. W przypadku gdy Zleceniodawca zrezygnuje z Usług przed datą Wydarzenia określoną w Umowie, w szczególności poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji będącym jednocześnie oświadczeniem o natychmiastowym rozwiązaniu Umowy, Zadatek nie ulega zwrotowi.

4. ZMIANA REZERWACJI 

4.1. Wszelkie zmiany Rezerwacji wymagają przesłania przez  Zleceniodawcę rezygnacji lub zapytania o zmianę na adres e-mail mobilnabibownia@gmail.com. W przypadku całkowitego anulowania  Rezerwacji lub braku terminów na przełożenie Terminu Wydarzenia  przez Zleceniodawcę, pobrany Zadatek nie podlega zwrotowi. 

4.2. Zleceniodawcy przysługuje możliwość przeniesienia Rezerwacji na  inny dostępny termin i wykorzystania wcześniej wpłaconego  Zadatku, o ile Wykonawca posiada wolne terminy w ofercie. Każdy  Klient, w ramach konkretnej Rezerwacji jest uprawniony do  dokonania w tym trybie maksymalnie jednej zmiany Rezerwacji. 

4.3. Zmiana Rezerwacji w zakresie terminu może nastąpić najpóźniej na  tydzień przed rozpoczęciem świadczenia Usług pod warunkiem  dysponowania wolnymi terminami. 


 

5. REZYGNACJA Z USŁUG I ROZWIĄZANIE UMOWY  

5.1. W przypadku braku współdziałania Zleceniodawcy z Wykonawcą skutkującego niemożliwością świadczenia Usług, Wykonawca uprawniony jest do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym  bez okresu wypowiedzenia, pod warunkiem uprzedniego wezwania  Zleceniodawcy do zaprzestania naruszeń. 

5.2. Zleceniodawcy będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo  odstąpienia od umowy (Usługi) zgodnie z art. 38 ust.1 punkt 12  Ustawy o prawach konsumenta. 

6. PAKIETY 

6.1. W ramach Usług Wykonawca umożliwia wybór jednego z dwóch Pakietów. Oferta przeznaczona jest: 1) dla osób fizycznych oraz 2) dla osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółki cywilnej, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej (np. spółki osobowe), prowadzących działalność gospodarczą. 

6.2. Oferta dla osób fizycznych składa się z trzech zestawów. “Na średnio” obejmuje dostarczenie i odbiór Sprzętu:

(i) dwie kolumny aktywne

(ii) jeden wysokiej jakości laser animacyjny

(iii) dwie lampy RBG;   

(iv) wytwornica dymu 

(v) dmuchawa; 

(vi) okablowanie; 

jego udostępnienie, instalację Sprzętu na Miejscu Wydarzenia oraz jego złożenie oraz przeszkolenie z obsługi Sprzętu w terminie określonym w Umowie. Koszt Usług w Pakiecie 1 wynosi: 

  • 1799 zł brutto + koszt dojazdu za Wydarzenie. 

6.3. “Na grubo” obejmuje dostarczenie i odbiór Sprzętu:

(i) dwie kolumny aktywne 

(ii) dwa wysokiej jakości lasery animacyjne

(iii) wytwornica dymu;

(iv) dwie lampy RBG;

(v) dmuchawa;

(vi) okablowanie;

(vii) jedna listwa LED UV + 200 szt. pałeczek fluorescencyjnych

jego udostępnienie, instalację Sprzętu na Miejscu Wydarzenia oraz jego złożenie oraz przeszkolenie z obsługi Sprzętu w terminie określonym w Umowie. Koszt Usług w Opcji 2 wynosi:

  • 2199 zł brutto + koszt dojazdu za Wydarzenie.

6.4. “Ultra sztos” obejmuje dostarczenie i odbiór Sprzętu:

(i) dwie kolumny aktywne;

(ii) dwa wysokiej jakości lasery animacyjne;

(iii) wytwornica dymu;

(iv) dwie lampy RBG;

(v) dmuchawa;

(vi) okablowanie;

(vii) cztery złote słupki + dwie czerwony liny + czerwony dywan 

(viii) dwa stoliki imprezowe z pokrowcem

(ix) dwie listwy LED UV + 400 szt. pałeczek fluo

jego udostępnienie, instalację Sprzętu na Miejscu Wydarzenia oraz jego złożenie oraz przeszkolenie z obsługi Sprzętu w terminie określonym w Umowie. Koszt Usług w Opcji 2 wynosi: 

  • 2799 zł brutto + koszt dojazdu za Wydarzenie.

6.5. W ofercie dla osób fizycznych w dniu imprezy przyjazd do klienta nie następuje wcześniej jak o godzinie 18:00.

Odbiór Sprzętu odbywa się najpóźniej do godziny 10.00 dnia następującego po dniu rozpoczęcia Wydarzenia. W przypadku gdy Zleceniodawca planuje Wydarzenie w niestandardowym wymiarze czasu, koszty zostaną ustalone indywidualnie. 

6.6. Dla imprez firmowych obejmuje dostarczenie i odbiór Sprzętu, jego udostępnienie na czas Wydarzenia, instalację Sprzętu na Miejscu Wydarzenia oraz jego złożenie oraz przeszkolenie z obsługi Sprzętu, a także obecność przedstawiciela Wykonawcy w trakcie Wydarzenia. Minimalny czas rezerwacji Usług podczas Wydarzenia to 4 godziny, Koszt Usług naliczany jest według stawki godzinowej i wynosi:

  1. przy czasie trwania do 4h, stawka wynosi 349 zł brutto/h + koszt dojazdu;

  2. przy czasie trwania do 6h, stawka wynosi 299 zł brutto/h + koszt dojazdu;

  3. przy czasie trwania do 8h, stawka wynosi 249 zł brutto/h + koszt dojazdu;

  4. powyżej 8h stawka zostanie ustalona indywidualnie.

7. WYNAGRODZENIE 

7.1. Zleceniodawca zapłaci Wykonawcy Wynagrodzenie wraz z Kosztem  dojazdu na miejsce Wydarzenia w kwocie oraz w terminie  określonym w Umowie. Wynagrodzenie wraz z Kosztem dojazdu na  miejsce Wydarzenia określone jest w kwocie brutto, to jest z  uwzględnieniem podatku od towarów i usług, o ile jest należny. 

7.2. Wszelkie płatności należne Wykonawcy od Zleceniodawcy, w tym w  szczególności Wynagrodzenie lub Zadatek płatne w formie  bezgotówkowej powinny zostać wpłacone na rachunek bankowych  Wykonawcy prowadzony przez Santander Bank Polska SA o  numerze 29 1090 2529 0000 0001 5412 7333. 

8. SPRZĘT 

8.1. Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę stanowi wyłączną własność  Wykonawcy lub jego podwykonawców. Po zakończonej uroczystości  Wydarzenia sprzęt podlega zwrotowi na rzecz Wykonawcy.  

8.2. Zleceniodawca zobowiązany jest umożliwić Wykonawcy lub osobom  wskazanym przez Wykonawcę wstęp na teren Miejsca Wydarzenia  w celu dostarczenia oraz odbioru Sprzętu.  

8.3. W przypadku wyrządzenia szkód lub wystąpienia niedoborów w  Sprzęcie Zleceniodawca zobowiązany jest do pokrycia wyrządzonej  szkody lub powstałego niedoboru. W takim przypadku, niezależnie  od innych sposobów dochodzenia naprawienia szkody  przysługujących Wykonawcy Wykonawca uprawniony jest do  potrącenia kwoty ewentualnych szkód lub niedoborów z Kaucji  wpłaconej przez Zleceniodawcę, zgodnie z punktem 10.1 - 10.3.  

8.4. Zleceniodawca zobowiązany jest do przestrzegania instrukcji oraz  wszelkich wytycznych przekazanych Zleceniodawcy przez  Wykonawcę w związku z korzystaniem ze Sprzętu oraz ponosi  odpowiedzialność za przestrzegania tych instrukcji oraz innych  wytycznych przez Osoby Uczestniczące.  

9. MIEJSCE WYDARZENIA  

9.1. Zleceniodawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zapewnienie  Miejsca Wydarzenia, zobowiązany jest on do:  

(a) uzyskania na własny koszt i ryzyko tytułu prawnego do korzystania  z Miejsca Wydarzenia (np. najem, dzierżawa, użyczenie) w zakresie  umożliwiającym realizację Usług, w tym uprawniający Wykonawcę (lub jego podwykonawców) do wstępu na teren Miejsca Wydarzenia  celem świadczenia Usług; 

(b) udostępnienia Wykonawcy oraz osobom przez niego wskazanym  Miejsca Wydarzenia w celu jego przygotowania oraz rozłożenia  Sprzętu w terminie oraz o godzinie ustalonej przez Strony;  

(c) udostępnienia Wykonawcy źródła prądu w Miejscu Wydarzenia w  celu podłączenia Sprzętu. Namiot jest zasilany napięciem 230V. Nie  ma możliwości podłączenia pod agregat; 

(d) udostępnienia Wykonawcy oraz osobom przez niego wskazanym  Miejsca Wydarzenia w celu usunięcia Sprzętu w terminie oraz o  godzinie ustalonej przez Strony; 

(e) umożliwienie Wykonawcy sfotografowania, filmowania Miejsca Wydarzenia oraz rozpowszechnienia fotografii w celach reklamy,  marketingu oraz promocji działalności Wykonawcę.

9.2. Usługi świadczone przez Wykonawcę nie obejmują sprzątania  Miejsca Wydarzenia po zakończeniu Wydarzenia, z zastrzeżeniem  obowiązku Wykonawcy do usunięcia Sprzętu.  

9.3. Zleceniodawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzgodnić z  zarządcą Miejsca Wydarzenia możliwość realizacji Usług.  

10. KAUCJA 

10.1. W celu pokrycia kosztów ewentualnych szkód lub braków w Sprzęcie  Wykonawca uprawniony jest do pobrania od Zleceniodawcy kaucji  w wysokości ustalonej w Umowie („Kaucja”). 

10.2. Kaucja zostanie uiszczona przez Zleceniodawcę w dniu Wydarzenia  przed rozłożeniem Sprzętu w Miejscu Wydarzenia. Po zakończeniu  Wydarzenia Kaucja zostanie rozliczona i zwrócona Zleceniodawcy. 

10.3. W przypadku, gdy szkody wyrządzone przez Zleceniodawcę lub  Osoby Uczestniczące przewyższają wysokość wpłaconej Kaucji,  Zleceniodawca na pierwsze żądanie Wykonawcy zobowiązany jest  do niezwłocznego naprawienia szkody.  

10.4. W przypadku gdy podczas Wydarzenia namiot, będący elementem  Sprzętu zostanie zabrudzony w stopniu wymagającym  profesjonalnego czyszczenia, Zleceniodawca zostanie obciążony  kosztami takiego sprzątania. Koszty zostaną potrącone z kaucji. 

11. ODPOWIEDZIALNOŚĆ  

11.1. Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone  przez Osoby Uczestniczące, w tym w szczególności za szkody  spowodowane w Miejscu Wydarzenia lub zniszczenia lub niedobory  Sprzętu.  

11.2. Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność wobec Wykonawcy i osób  trzecich za nieprawidłowe korzystanie ze Sprzętu w trakcie  Wydarzenia, w tym niezgodne z przekazanymi przez Wykonawcę  instrukcjami. Odpowiedzialność dotyczy także działania i  zaniechania Osób Uczestniczących.  

11.3. Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na  Sprzęcie, w tym za szkody wyrządzone w związku z przedmiotami  wniesionymi do Miejsca Wydarzenia. 

11.4. W przypadku uszkodzenia Sprzętu przez Zleceniodawcę lub Osoby  Uczestniczące, Zleceniodawca jest odpowiedzialny za pokrycie  kosztów naprawy Sprzętu oraz strat jakie Wykonawca może ponieść  nie wywiązując się z umowy wynajmu wobec innych Klientów w  okresie do 14 dni roboczych od wystąpienia szkody. 

11.5. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zaginięcie  przedmiotów wniesionych przez Zleceniodawcę do Miejsca  Wydarzenia.  

11.6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub  nienależyte wykonanie Usług, jeżeli wynika to z opóźnienia lub  braku współdziałania Zleceniodawcy, w szczególności na skutek  nieudostępnienia Miejsca Wydarzenia przez Zleceniodawcę. 

11.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną wyłącznie w razie  naruszenia podstawowych obowiązków umownych i odpowiedzialność w tym zakresie ograniczona jest do szkód  możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy oraz do szkód  typowych w przypadku stosunków tego rodzaju. Ograniczenie  odpowiedzialności nie dotyczy odpowiedzialności prawnej za rażące  niedbalstwo oraz odpowiedzialności prawnej na zasadzie winy  umyślnej. Za podstawowe obowiązki umowne uznaje się takie  obowiązki, które umożliwiają właściwe

wykonanie Umowy i których  realizacji Zleceniodawca może zwykle oczekiwać.  

12. SIŁA WYŻSZA  

12.1. Żadna ze Stron nie dopuszcza się naruszenia postanowień Umowy,  jeśli całkowite lub częściowe niewykonanie przez nią obowiązków  wynikających z Umowy spowodowane zostało zdarzeniem o  charakterze siły wyższej, w szczególności w przypadku odwołania,  przerwania lub rezygnacji z przeprowadzenia Wydarzenia z tego  powodu. Dla celów Umowy termin „siła wyższa" oznacza wszelkie  nadzwyczajne zdarzenie dotyczące którejkolwiek ze Stron, któremu  nie można było zapobiec i które pozostaje poza kontrolą Strony  („Siła Wyższa"). Siła Wyższa obejmuje w szczególności przypadki  losowe, pożar, huragan lub inne katastrofy spowodowane siłami  natury, zarządzenia władzy państwowej lub rządowej, w tym  zakazujące przeprowadzenia lub nakazujące przerwanie  Wydarzenia lub wydarzeń tego rodzaju, wojnę, zamieszki,  powstania, nałożenie embargo, niepokoje społeczne, akty sabotażu,  epidemie lub sytuacje wysokiego ryzyka ich wystąpienia oraz strajki  generalne. 

12.2. W szczególności Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za  zdarzenia losowe, niezależne od Wykonawcy, w tym w szczególności  ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie elektryczności lub wody,  strajki, pożary lub zarządzenia ewakuacji, na skutek których  konieczne jest wstrzymanie, przerwanie lub zaprzestanie  organizacji Wydarzenia.  

12.3. Strony zgodnie postanawiają, że ze względu na elementy Sprzętu,  których wykorzystanie w razie niekorzystnych warunków  atmosferycznych jest niemożliwe, wystąpienie warunków takich jak  silny deszcz, wiatr, śnieg lub burza stanowi zdarzenie o charakterze  Siły Wyższej. 

12.4. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej lub zdarzeń niezależnych od  Stron, każda ze Stron będzie uprawniona do odstąpienia od Umowy,  w terminie następnych 5 (pięciu) dni od dnia wystąpienia  okoliczności uniemożliwiających przygotowanie lub realizację  Wydarzenia. W takim przypadku Zadatek wpłacony przez  Zleceniodawcę podlega zwrotowi zgodnie z punktem 3.4 Umowy, a  Zleceniodawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie  odszkodowawcze, w tym żądanie dwukrotności Zadatku. 

12.5. W przypadku braku możliwości realizacji Usług po dostarczeniu  Sprzętu na miejsce Wydarzenia, które nastąpi na skutek nagłego  znaczącego pogorszenia warunków pogodowych, Zleceniodawca  wypłaci Wykonawcy wyłącznie Koszt dojazdu na miejsce  Wydarzenia, który Wykonawca poniósł w związku z realizacją  Umowy. Zadatek w takim wypadku podlega zwrotowi.  

13. REKLAMACJE 

13.1. Reklamację dotyczące Usług należy przesłać na adres pocztowy lub na adres poczty elektronicznej: mobilnabibownia@gmail.com.

13.2. W reklamacji należy wskazać informacje na temat rodzaju  uchybienia oraz jego opis wraz z zwięzłym uzasadnieniem. 

13.3. Informacje na temat wyniku postępowania reklamacyjnego  przekazane zostaną listem tradycyjnym bądź pocztą elektroniczną  w terminie 14 dni od wyjaśnienia zgłoszonego do reklamacji zdarzenia. Postępowanie reklamacyjne nie powinno trwać dłużej niż  30 dni, licząc od dnia doręczenia reklamacji. 

14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE  

14.1. Wykonawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana  Regulaminu nie dotyczy Zleceniodawców, którzy zawarli Umowę  przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu.  

14.2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie  znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.  Postanowienia Umowy ani Regulaminu nie uchybiają przepisom o  ochronie konsumentów, jeżeli Zleceniodawca jest osobą fizyczną,  która nabywa Usługę w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego  działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie art. 221 Kodeksu  cywilnego), w szczególności art. 384-3854 Kodeksu cywilnego. Jeśli  jakiekolwiek postanowienie Umowy lub Regulaminu jest sprzeczne  z bezwzględnie obowiązującymi przepisami o ochronie  konsumentów, przepis ten nie wiąże konsumenta, a w jego miejsce  stosować należy najbliższe temu przepisowi przepisy prawa  powszechnie obowiązującego. 

14.3. W każdym przypadku oświadczenie o rozwiązaniu lub odstąpieniu  od Umowy może zostać złożone drugiej stronie drogą mailową na  adres e-mail wskazany w Umowie, pisemnie lub w formie  dokumentowej.  

14.4. Regulamin obowiązuje od dnia 01 kwietnia 2023 roku . 

Obowiązek informacyjny w stosunku do Zleceniodawcy 

Poniższa klauzula informuje o tym w jakim celu i na jakiej podstawie Pani/Pana dane osobowe są  przetwarzane, kto jest ich administratorem, jakim podmiotom mogą zostać udostępnione oraz o prawach  przysługujących osobom, których dane dotyczą. 

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27  kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne  rozporządzenie o ochronie danych), (dalej „RODO”) informuje, że: 

(a) Administratorem danych osobowych jest Dawid Leroch, prowadzący działalność pod firmą  Mobilna Bibownia Dawid Leroch, adres prowadzonej działalności: ul. Tadeusza Brzozy 20 lok.13,54-115 Wrocław, NIP: 9131612151,REGON: 524509608 („Wykonawca”); 

(b) Wykonawca przetwarza dane osobowe w związku z zawarciem niniejszej umowy świadczenie  usług na podstawie: 

(i) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - ze względu na niezbędność przetwarzania danych osobowych  do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy; 

(ii) art. 6 ust. 1 lit c) RODO - w celu wypełnienia obowiązków prawnie ciążących na  Wykonawcy, jako administratorze danych, w związku z zawarciem i wykonywaniem  umowy, w szczególności wynikających z przepisów prawa podatkowego; 

(iii) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celach archiwalnych (dowodowych), będących realizacją  prawnie uzasadnionego interesu Wykonawcę związanego z zapewnieniem ciągłego  i niezakłóconego prowadzenia działalności oraz zabezpieczenia się przed różnego rodzaju  zarzutami i twierdzeniami; 

(iv) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed  roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Wykonawcę. 

(c) Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty przetwarzające dane w imieniu Wykonawcę (przykładowo: podmioty świadczące usługi informatyczne, doradcy podatkowi, doradcy prawni); 

(d) Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do zawarcia niniejszej umowy oraz przez  czas niezbędny do jej realizacji, a po jej ustaniu, przez okres konieczny dla dochodzenia  ewentualnych rozliczeń czy roszczeń oraz niezbędny określony obowiązującymi przepisami prawa; 

(e) Zleceniodawca ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia  lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,  a także prawo do przenoszenia danych; 

(f) Zleceniodawcy każdej chwili przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania  danych w przypadkach przetwarzania danych przez Wykonawcę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)  RODO. Wykonawca przestanie przetwarzać dane w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać,  że w stosunku do danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne  wobec interesów, praw i wolności Zleceniodawcy lub dane będą niezbędne do ew. ustalenia,  dochodzenia lub obrony roszczeń. Aby wykonać prawo do sprzeciwu, należy wysłać e-mail na  adres: mobilnabibownia@gmail.com

(g) Zleceniodawca ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną  danych osobowych; 

(h) Podanie danych jest dobrowolne, a niepodanie ich uniemożliwi realizację niniejszej umowy o  organizację Wydarzenia; 

(i) W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Zleceniodawca może się skontaktować z  Wykonawcą w formie elektronicznej na adres e-mail: mobilnabibownia@gmail.com lub w formie  tradycyjnej na następujący adres: ul. Tadeusza Brzozy 20 lok.13, 54-115 Wrocław.

bottom of page